疯言疯语

漫无目的的在网上闲逛着
无意中让我看见这段文字

**************************************************************************
There was a boy whose first love was a girl in a picture,
which he found on the street
He pick it up and kept it.
As time went by he married,
but still kept it.
One day his wife found it and ask:
"Where did you get this?"
The man said,
" I found it when i was a child, but why are you asking?"
His wife replied:
" I lost this picture when i was seven."
***************************************************************************

看完以后,心里顿时温热了起来
短短的几行文字,却包含了那么深的感动

回想起来,我和他,
能够从两条平行线一直进展到今天
真的很不可思议

虽然,
因为他不曾追求过自己,
而始终拔不掉心里的那根刺

因为少了在感情里最重要的纪念日
而时时闹别扭,让彼此都不开心

甚至希望把这段感情结束
希望他从新追求自己,给自己心灵上得到少少的弥补
也好让这段感情,找回那最基本的日子

但其实她说的对,
不管他是否会从新把自己追求,我都已经是输的那一方
因为我的心,都已经留在他那边了
其实自己最想的,只是他能疼自己多一点

我最亲爱的,你到底懂不懂啊?

p.s :虽然如此,但你欠我的日期,我还是在等着的
           >.<

Comments

Popular posts from this blog

自律

我的志愿 - 无名小卒

圣诞快乐